Jádro a kovová konstrukce
Poschodí
Strana betonového jádra mrakodrapu měří 22 metrů. Uvnitř jádra se zdmi 1,2 metrů silnými jsou ukryté výtahy. Tato páteř budovy váží 275 tun. K tomuto jádru jsou upevněna jednotlivá poschodí. Kovové konstrukce sestavené z ocelových nosníků zpevňují stavbu.
Klimatizace
Aby se zabránilo prosakování vody za deště, profukování větru a případným sebevražedným skokům z oken, jsou zdi mrakodrapu zcela nepropustné. Není možné otevřít okna. Dokonalý klimatizační systém odvádí vydýchaný vzduch, kontroluje vlhkost, odstraňuje pachy a udržuje správnou teplotu. Zeď na sluneční straně je teplejší než ta, která je ve stínu. Musí tedy dostávat více chladného vzduchu.
Základy
Základy tvoří čtyřicet jam o průměru jednoho metru a hloubce několika desítek metrů. Do nich jsou zasazeny betonové sloupy. To jsou "kořeny" mrakodrapu, které zajišťují jeho stabilitu.
Tlumiče
Pro maximální zmírnění výkyvů věže způsobených větrem nebo zemětřesením inženýři vynalezli tlumiče. Tyto obrovské betonové masy, které jsou umístěné na vrcholu mrakodrapu, se naklánějí ve stejných výkyvech jako věž, jenže v opačném směru (jako když provazochodec udržuje rovnováhu s provazolezeckou tyčí). Pasivní tlumiče (nahoře) využívají speciálních vlastností betonu: když se budova naklání v jednom směru, betonová masa setrvává na místě. U aktivních tlumičů (dole) snímač detektuje pohyb věže a předává informaci počítači. Ten pak řídí přes servomotor zvedák, který přemístí masu betonu.
Výtahy
Dva chytré nápady umožňují zvýšit účinnost výtahů. Je to především dvoupodlažní výtah (vpravo): dvě kabiny, jedna na druhé, jezdí ve stejné výtahové šachtě. To zdvojnásobí počet cestujících. Dále přestupní poschodí zkracují čekací dobu. Když chcete do 26. poschodí, v přízemí nastoupíte do rychlovýtahu, který zastavuje ve 20., 40. a 60. poschodí. Vystoupíte ve 20. poschodí a nastoupíte do jiného výtahu, který zastavuje ve všech poschodích mezi 20. a 39., a stisknete 26. Ale skutečná revoluce ve stavbě výtahů teprve přijde. Výrobci Otis a Schindler pracují na výtahu bez kabelů (dole). Současná zařízení jsou zastaralá: kabina je zavěšena na kabelu, který je uváděn do pohybu motorem. Nevýhodou je omezený počet kabin ve výtahové šachtě. Bezkabelová kabina by se pohybovala v šachtě jako lokomotiva na kolejích. Tak by mohlo jet za sebou několik kabin do stejného poschodí díky výhybkám a jezdit nejen vertikálně, ale i horizontálně.