Značku Ducati není potřeba příznivcům rychlých kol nijak zvlášť představovat. Vesměs se jedná o závodní motocykly, které můžeme vídat i na českých rychlostních okruzích. Ducati 996 Superbike v provedení 1999 je stroj, se kterým závodí Rakušan Andreas Meklau. Díky dvouválci o celkovém obsahu 996 ccm a výkonu 118 kW při 12 800 otáčkách za minutu má tento superbike zrychlení z nuly na 200 km/h za šest sekund. Maximální rychlost stroje je 300 km/h.
MODEL
Motocykl Ducati 996 Superbike 99 nepatří k novinkám jen na závodních tratích, ale i mezi plastikovými modely. Vzala si ho totiž za vzor firma Revell do kolekce roku 2000. A nejedná se o žádného drobečka, neboť model má délku 230 mm a průměr kol 70 mm. Je ale překvapující, že při takové délce má stavebnice relativně malý počet dílů (44). Umožňuje to stále dokonalejší lisařská technika. Například výlisek levé poloviny karteru s hlavami válců a řetězovým náhonem na zadní kolo je z "jednoho kusu". To ovšem neznamená, že stavebnice postrádá samostatné detaily. Příkladem může být chladič s ventilátorem a dvojitým radiátorem (motor u skutečného motocyklu není chlazen vzduchem, nýbrž kapalinou). Aby měl modelář co nejmenší práci s barvením, jsou díly vylisovány z různých druhů polystyrenu. Kapotáž a ostatní "plechy" karoserie jsou červené, motorové díly matně stříbrné, rám a vidlice matně bronzové. Některé díly jsou vakuově pokoveny, "skla" zůstala čirá. Přesto je však lepší zejména kapotáž přestříkat lesklou červenou barvou (výrobce doporučuje Ferrari Rot Revell 34). Podle obtiskového archu lze ze stavebnice postavit jeden ze dvou modelů závodního motocyklu - se startovním číslem 1 nebo 11.