Další možná úprava podvozkové nohy
Podvozkové nohy skutečných letounů jsou složitým zařízením, na hony vzdáleným jednoduché "tyčce" zakončené čepem k nasunutí kola. I když ale měl letoun podvozkové nohy relativně jednoduché, v modelovém provedení se dají vždy vylepšit. První úpravou může být znázornění hydrauliky.
Brzdové trubičky
Naprostá většina letounů vybavených hydraulickým brzdným systémem má brzdové trubičky vedeny po podvozkové noze a pomocí příslušných šroubení napojeny na brzdový buben kola. I tyto trubičky lze na modelu s úspěchem znázornit. Příkladem může být stíhací dolnoplošník druhé světové války North American P-51 Mustang. V tomto případě si pomůžete tenkou polystyrenovou nití, kterou získáte vytažením z polystyrenové tyčky - zbytku licího rámečku.
Vytažení polystyrenové nitě
Polystyrenovou tyčku podržíte mezi dvěma prsty, nahřejete ji nad plamenem svíčky a tahem rukou vytvarujete do tenké nitě. Musíte přitom dát pozor a nepřiblížit se s polystyrenem k plameni moc blízko, neboť hrozí jeho přepálení. V opačném případě se polystyren neprohřeje a nit z něj nelze vytáhnout. Podaří-li se vám však nit přece jen přepálit, nic si z toho nedělejte. Polystyrenových zbytků je dost a s přibývající praxí vám vytažení polystyrenové nitě nebude dělat žádný problém.
Přilepení "hydrauliky"
Po vytvarování "brzdové trubičky" nastává problém, jak ji k podvozkové noze připevnit. Lepidlo na polystyren nelze použít, neboť to by tenkou nit zničilo. Nejvýhodnější je použít k lepení některé rychleschnoucí disperzní lepidlo, které je k polystyrenu neutrální. Postup přilepení nitě vidíte na obrázku.