Ptáte se - odpovídáme

Sdílej
 

Ptáte se - odpovídáme Na telefonu mám funkci přesměrování hovoru. K čemu to slouží a jak? Jaromír Kočka, Úvaly Přesměrování hovoru slouží obvykle pro přesměrování příchozích hovorů na tvůj mobilní telefon. Standardně je aktivováno přesměrování do hlasové schránky pro případy, kdy telefon nebereš nebo jsi mimo signál, případně když hovor odmítneš. Pak je volající automaticky přesměrován do hlasové schránky. Přesměrovat hovory lze ale i na jiné telefonní číslo. V tom případě si ovšem toto přesměrování musíš zaplatit. Platíš podle toho, jaký máš tarif a do jaké telefonní sítě jsou hovory přesměrovány. Tyto hovory mohou být přesměrovány i na pevný telefon (pro případ, že po příchodu domů vypínáš mobilní telefon). Pak každý volající na tvůj mobil bude přesměrován automaticky na tvé domácí telefonní číslo. To je ovšem nutné předem zadat v příslušné položce menu telefonu.


Má EuroTel něco podobného, jako je Paegas Info? Pavel Nováček, Opava To je správná otázka a odpověď zní: ano. EuroTel má prakticky stejnou službu jako Paegas Info. Její název je GSM InfoText a podrobné informace, jak službu ovládat, lze nalézt na internetové adrese www.eurotel.cz/eurotel/Site/sluzby/slsms_webinf.htm. Tuto adresu uvádíme právě proto, že GSM InfoText je tak obsáhlý, že je prakticky nemožné sem vtěsnat všechny potřebné informace. V GSM InfoTextu najdete například jízdní řády, programy kin, svátky a informace o TV programech.
Ptáte se - odpovídáme Co to znamená SIM TOOLKIT? Martin Fiala, Sokolov SIM toolkit znamená podporu aplikací, uložených na SIM kartě vašeho mobilního operátora. SIM toolkit u nás ale nabízí prozatím pouze Paegas. Díky této aplikaci můžeš ovládat například účet u některé banky. Možnosti SIM toolkitu nejsou ale omezeny jen na ovládání účtu v bance. Přes SIM toolkit lze do mobilního telefonu naprogramovat téměř libovolnou aplikaci. Záleží pouze na volné kapacitě paměti na SIM kartě. Abys mohl používat SIM toolkit, musíš mít SIM toolkitovou kartu, telefon, který jej podporuje, a musí jej podporovat i operátor.

Pokud máte nějaký technický problém, se kterým si nevíte rady, obraťte se na nás! Své dotazy posílejte na e-mail: rady-technika@iabc.cz nebo na adresu redakce Domažlická 11, 130 50 Praha 3 a obálku označte heslem TECHNICKÁ PORADNA.