Alvin Norge se elektronickou cestou vkrádal do cizích počítačů tak dlouho, až vyměnil pohodlnou židli za nepohodlný vězeňský kavalec. Proto se začal věnovat počestnému navrhování počítačových her a vytváření programů. Ale vždycky, když si myslíte, že minulost je nadobro pryč, vynoří se zpoza rohu a nakopne vás do holeně.
Komiks
Alvin Norge se elektronickou cestou vkrádal do cizích počítačů tak dlouho, až vyměnil pohodlnou židli za nepohodlný vězeňský kavalec. Proto se začal věnovat počestnému navrhování počítačových her a vytváření programů. Ale vždycky, když si myslíte, že minulost je nadobro pryč, vynoří se zpoza rohu a nakopne vás do holeně.
Hrdina na útěku
S tím vším se musel Alvin vypořádat v prvním příběhu s názvem @peklo.Zcom.
Problémy se vracejí
Ve druhém dílu Hořké proměny zůstává tradici hrdiny - smolaře věrný. Alvin po průšvihu s virem pracuje pro policii. Není nutné zdůrazňovat, že jako obvykle nechce žádné problémy - ty přijdou samy. Tajemná přítelkyně Lisa zmizí i s jeho programem na převod genetického kódu, bývalá přítelkyně Dolores označí Alvina za apoštola zla a hodlá spáchat očistu ohněm a z internetových stránek se na Alvina zubí stará známá Kimberley. Všechny stopy vedou už opět k němu.
Jen tak dál
Samotný Alvin je jen jednou z mnoha postav v celém příběhu a nijak aktivně se do dobrodružství nevrhá. Pokud máte rádi neheroické, civilní postavy, je Alvin Norge váš hrdina.
Přestože Hořké proměny přímo nenavazují na první díl, bez znalosti předchozího děje a postav si je plně nevychutnáte. A vychutnávat je co - dvojka je zajímavější, napínavější, temnější, plná zvratů. Jestli si kvalita dalších dílů série udrží stoupající tendenci, určitě je na co se těšit.
Scénář a kresba Chris Lamquet, překlad Tomáš Bicek, vydal BB Art, 48 stran