Samozřejmě se nejedná o Manfreda von Richthofena, jednoho z nejúspěšnějších stíhacích pilotů první světové války, ale o model jeho trojplošníku Fokker Dr.I. Stavebnici, jejíž největší část tvoří díly z extrudovaného polystyrenu, vyrábí vyškovský Formoplast. K vyzkoušení jsem dostal stavebnici označenou ARF, což znamená, že obsahovala hotové nabarvené díly, které stačilo "jen" sestavit. Hned v úvodu musím konstatovat, že jsem byl z kvality jednotlivých dílů doslova unesen, stejně jako z promyšlené konstrukce modelu.
Navíc jsem ve stavebnici nalezl všechny přípravky potřebné k dodržení správného seřízení konstrukce (úhlů náběhu či vzepětí). Důrazně však
K ovládání modelu jsem použil mikroserva Hitec a mikropřijímač Potenský. Zatím jsem s fokkerem létal jen venku (do haly jsem se neodvážil). Model jde za "plynem", řídí se dobře, ale o nějakém krásném přistání nemůže být řeč, vždy stojí na několika centimetrech "zabodnut" do trávy. Na pěkné přistání s dojezdem to chce zmíněnou halu nebo klasický asfalt. Na závěr několik důležitých informací. Stavebnice rozhodně není určena začátečníkům. K sestavení trojplošníku jsou přece jen potřeba zkušenosti ze stavby jednodušších modelů, což se dá říci i o létání. Jako "kitař" jsem postavil několik fokkerových trojplošníků různých měřítek, ale žádný z nich neměl větrný štítek podobný tomu, který jsem nalezl ve stavebnici, takže jsem ho raději vynechal.