Píše se rok 1944, je 13. června, den D+7, kousek po poledni a Matt Baker, tak jako většina jeho čety a tisíce dalších spojeneckých vojáků, umírá. Tak takhle pochmurně začíná nová taktická akce z druhé světové války.
PO HLAVĚ DO AKCE
Hra začíná stejně jako Call of Duty nad Normandií. Desítky výsadkových letounů kličkují po obloze poseté ohnivými květy šrapnelů, stovky výsadkářů čekají, že každou vteřinou rozervou střepiny právě jejich letadlo. Jedním z nich je i seržant Baker. Jenže přichází zásah, letadlo se zakymácí a vy se poroučíte kamsi do prostoru.
VE VÁLCE NEJSTE SAMI
Napínavý děj pokračuje, celý pád, rozevření padáku, klesání i přistání v koruně stromu vidíte vlastníma očima. Naštěstí nejste sami, ale s velitelem, který vás zprvu vede. Jenže úkolů ke splnění je více, stejně jako i vojáků z vaší jednotky, a tak záhy dostáváte k ruce nejprve jeden a posléze i druhý tým. Podobně jako v SW: Republic Commando i zde se tým ovládá několika málo tlačítky, jinak se vojáci sami rozhodují, co přesně udělají. Příkazy jsou jen čtyři, krycí palba, útok zblízka, přesun a návrat; o vše ostatní se stará umělá inteligence. Novým prvkem je indikátor nepřátelské ochoty opětovat palbu, zobrazovaný červeným kruhem. Pokud vojáky zaměstnáte střelbou , ani je nenapadne vystrčit čumák, a vy máte možnost je v klidu obejít, podobně jako ve Full Spectrum Warrior.
CALL OF DUTY MÁ KONKURENCI
Bezproblémová, i když ne dokonalá grafika, dramatická hudba, a především hutná atmosféra dělají z Brothers in Arms lepší a týmovou Call of Duty.
PC - playman
Sdílej
22. června 2005 • 00:27 Vyšlo v ABC 12/2005
Píše se rok 1944, je 13. června, den D+7, kousek po poledni a Matt Baker, tak jako většina jeho čety a tisíce dalších spojeneckých vojáků, umírá. Tak takhle pochmurně začíná nová taktická akce z druhé světové války.