World of Warcrat je historicky nejúspěšnější MMORPG hrou. Za touto krkolomnou zkratkou se skrývá anglické označení „massively multiplayer online role playing game“ - volně přeloženo onlinová hra na hrdiny pro velké množství hráčů. Necelý rok po jejím vydání ji už hrají celosvětově čtyři miliony lidí na několika stovkách serverů.
Hra se stále vyvíjí, vycházejí nové patche, které do virtuálního světa přidávají nová dobrodružství i celá území. Minulý týden se objevil patch s označením 1.7, který kromě celé řady vylepšení přinesl i nový dungeon Zul'Gurub, na jehož konci na skupiny dobrodruhů čeká obávaný Hakkar, bůh krve.
Naštěstí smrt virtuálních postav v podobných hrách není konečná, vždy se můžete oživit. Ale díky velkému množství hráčů na jednotlivých serverech se šíří stále dál, a tak to celé řadě lidí znepříjemňuje hraní, za které si ostatně platí.
Společnost Blizzard, která hru vyvinula a provozuje i její hraní, se snažila šíření moru zastavit restartem postižených serverů, podle ohlasů v internetových diskusích tomu však zatím nezabránila.