Když se vytváří víceúčelové vozidlo - jako je na příklad zmiňovaný Transition - je třeba splnit technické požadavky pro letadla (v tomto případě tzv. ultralighty) i automobily. Dost často jsou však tyto požadavky v rozporu a zcela vyhovět se dá pouze požadavkům jedné ze stran. I z toho důvodu mohl Transition oficiálně létat už dříve, ale na dálnice jej předpisy nepustily.
Po vleklých jednání americké úřady povolily, že Transition nemusí mít standardní automobilová bezpečnostní skla, která jsou na letadlo příliš těžká, ale stačí mnohem lehčí okna z polykarbonátového skla. Velký problém byl i s pneumatikami. Ty sice byly vyvinuté pro jízdu na dálnici, ale zároveň musely být přizpůsobeny, aby vydržely námahu při přistávání. Právě kvůli úpravám se některé parametry pneumatik dostaly za hranice povolených norem.
Tento i další problémy se nakonec podařilo s úřady vyřešit a Transition se zatahovacími křídly může do volného prodeje. K dispozici by mělo být na americkém trhu ke konci příštího roku.