Pac-Man je legendární hra, která minulý týden oslavila 30. let od svého vzniku. A jak už tomu bývá zvykem u společnosti Google, tohle významné výročí se objevilo na jejich logu. Tentokrát se ale nejednalo jen o pouhou grafickou podobu, ale logo bylo dokonce i hratelné. (Pokud jste to prošvihli, můžete si to vyzkoušet na http://www.google.com/pacman/.)
Krom toho, že to byl skvělý nápad, mělo tohle speciální logo ještě jednu dohru. Návštěvníci stránek Googlu trávili v průměru trojnásobný čas na homepage. Protože se ale na stránky Googlu běžně chodí v pracovní době, znamenalo to drsný pokles pracovitosti zaměstnanců. Podle průzkumu společnosti RescueTime tím, že lidé nepracovali, ale místo toho pařili Pac-Mana, firmy zbytečně vyplatili svým zaměstnancům120 milionů dolarů, což je závratná částka 2,5 miliardy korun.
Ruku na srdce, kdo by si ale místo práce nezahrál?