Soutěž – MARŤAN - 2. kolo

Sdílej
 
V dnešním druhém a zároveň závěrečném kole marťanské soutěže se vypravíme přímo na rudou planetu. Tam budeme hledat inteligentní bytost, která může, ale nemusí být podobná člověku. Nejdůležitějším kritériem je její na první pohled mimozemský vzhled. A kde takovou bytost najít? Nemusíte chodit daleko. Vymyslete si ji!

Zúčastněte se naší soutěže a vyhrajte skvělé ceny!

V dnešním druhém a zároveň závěrečném kole marťanské soutěže se vypravíme přímo na rudou planetu. Jistě jste slyšeli o objevení vody pod povrchem Marsu i o nadějném výzkumu možných podmínek k životu podobnému tomu, jaký známe u nás na Zemi. Je sice více než jisté, že Marťani nebudou zelení mužíci s anténkami na hlavách, ale nanejvýš jednoduché mikroskopické organismy, my se však vydáme tou první, méně pravděpodobnou cestou. Hledáme inteligentní bytost pocházející z Marsu, která může, ale nemusí být podobná člověku. Nejdůležitějším kritériem je její na první pohled mimozemský vzhled. A kde takovou bytost najít? Nemusíte chodit daleko. Vymyslete si ji!

Foto
Foto
Vaším druhým soutěžním úkolem tedy je vymyslet a vyrobit Marťana. Můžete jej nakreslit či namalovat, ale ještě lepší způsob je ho vymodelovat, slepit, ušít či jinak trojrozměrně ztvárnit. Můžete použít jakoukoliv výtvarnou metodu i materiál - hlínu, plastelínu, textil, sklo, papír, plast, kov, nebo co vás napadne. Své práce posílejte společně s odpověďmi na soutěžní otázky z prvního kola soutěže nejpozději do 18. 6. 2004 na adresu redakce: časopis ABC, Žerotínova 38, 130 50 Praha 3 a obálku označte heslem MARŤAN.

CENY PRO VÍTĚZE
1. mobilní telefon Nokia N-Gage
2.- 3. mobilní telefon Nokia 3410
4. - 5. GameBoy Advance SP
Foto
6. - 8. Lego Spybotics
9. - 10. PC CD-ROM Anglická gramatika a konverzace
11. - 13. PC hra Aliens vs. Predator 2
14. - 18. PC CD-ROM Dějiny evropské civilizace
19. - 20. stolní hra Rychlé šípy