NW – SPITZBUB 1899
Výrobce: Kopřivnická vozovka
(Nesselsdorfer Wagenbau-Fabrikgesellschaft – NW), Kopřivnice
Počet válců: 2
Objem: 2 714 cm3
Výkon: 4,4 kW (6 k)
Chlazení: kapalinou
Druh vozu: osobní
Osobní vůz kopřivnické vozovky vyráběný v roce 1899 nese označení „Uličník“ (Spitzbub) a patří mezi první automobily, které v této továrně vznikly. K řízení se používala řídítka. Vůz měl koženou střechu, která chránila pouze zadní sedadla a částečně i sklopné nouzové sedátko za řidičem. Nejvyšší rychlost byla 36 km/hod.
NW – typ E 1906
Výrobce: Kopřivnická vozovka
(Nesselsdorfer Wagenbau-Fabrikgesellschaft – NW), Kopřivnice
Počet válců: 2
Objem: 3 775 cm3
Výkon: 13,2 kW (18 k)
Chlazení: kapalinou
Druh vozu: osobní landaulet
Vůz kopřivnické vozovky vyrobený v r. 1906 byl již velmi pohodlný a byl schopný jet zvýšenou rychlostí až 52 km/hod. Kabina byla zcela uzavřena střechou a opatřena okénky, spolu s dvířky chránila cestující před špatným počasím. Řidič bohužel seděl na nechráněném sedadle. Počet vyrobených automobilů byl asi 8–10 kusů.
NÁVOD:
1. Podle návodné kresby obstřihnete dvojobrázek každého automobilu. Hrany, které budete rýhovat z líce tisku, jsou nakresleny plnou čarou opatřenou černou šipkou. Hrany, které budete rýhovat z rubu tisku, jsou nakresleny čerchovaně. Obdobně narýhujete i doprovodná žebra, u každého vozu jsou dvě, která vyztuží a zpevní model.
2. Žebra přilepíte podle návodné kresby na rub přední strany vystřihovánky, tu přehnete a přilepíte současně i druhou stranu k žebrům. Nakonec přilepíte širokou nepokreslenou chlopeň k přední chlopni s nápisem.