Jak udělat hru 8: Ovládací prvky v Bitsy
5
/
13
Prohlédnout znovu
Jak udělat hru 8: Ovládací prvky v Bitsy
Jak programovat hru s nástrojem Bitsy
|
iStock
Bitsy: Hnedjako první na vás vyskočí místnost složená z modrých čtverečků
|
Bitsy, archiv autora
Bitsy: Když při zastavené hře kliknete někam doprostřed místnosti, přesune se avatar
|
Bitsy, archiv autora
Bitsy: Ve stejném okně jako je sprite vyberte title (dlaždice)
|
Bitsy, archiv autora
Bitsy: Klikněte při vybraném objektu block na tlačítko pro duplikování – takové jakoby dva papíry přes sebe – a zeď se vám zduplikuje
|
Bitsy, archiv autora
Bitsy: Pokud jste postupovali dle návodu, tak máte dvě stejně vypadající zdi (block), ale jen jedna z nich je průchozí (tile b)
|
Bitsy, archiv autora
Bitsy: Pokud jste postupovali dle návodu, tak máte dvě stejně vypadající zdi (block), ale jen jedna z nich je průchozí (tile b)
|
Bitsy, archiv autora
Logo programovacího nástroje Bitsy
|
Bitsy, archiv autora
Za pomoci pixelů se dají vytvořit i vizuálně zajímavé scenérie
|
iStock
Programování vlastních her je zábava
|
iStock
Hra se dá jednoduše naprogramovat v nástroji Twine
|
iStock
Jak naprogramovat hru?
|
iStock
Jak programovat hry poradí návod časopisu ABC
|
Getty Images
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky