Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?
Mohlo by vás zajímat
11
/
13
Prohlédnout znovu
Lanovky ve větru: Proč je to nesfoukne?
Míjení kabinek nové lanovky 3K-Konnection v Kaprunu, trasa lanovky nabízí díky svému atraktivnímu vysokému vedení velmi pěkné výhledy
|
Radim Polcer
Pro lanovku Funitel Perdrix ve francouzském Super-Besse použila firma Poma premiérově 20 místné kabiny typu Diamond
|
Radim Polcer
Rakouský jednovětvový Funifor v Bezau byl prvním nacházejícím se mimo Itálii
|
Radim Polcer
Pohled na pozoruhodnou lanovku 3S-Bahn v rakouském Kitzbühelu, která se otevřela v roce 2004
|
Radim Polcer
Dolní část trasy nové lanovky Penkenbahn v rakouském Mayrhofenu
|
Radim Polcer
Kabina Funiforu Tarlenta – Rifugio Mantova v malém italském středisku Pejo
|
Radim Polcer
Kabina prototypového Funiforu na ledovci Stilfserjoch, trasa je překonávána bez jediné podpěry
|
Radim Polcer
Trasa Funitelu z Priehyby na Chopok v Jasné, který je dosud nejnovějším postaveným Funitelem
|
Radim Polcer
Kabinky nové lanovky 3S v Zermattu před světoznámým Matterhornem
|
Radim Polcer
Trasa Funitelu Galzigbahn v rakouském St. Antonu, který v roce 2006 nahradil starou kyvadlovou lanovku
|
Radim Polcer
Dolní stanice unikátní lanovky DLM Gaislachkoglbahn
|
Radim Polcer
Poslední postavená DMC lanovka ve středisku Arabba
|
Radim Polcer
Schéma uspořádání lana Funitelu
|
Radim Polcer
Ušatý malér: Jak se z roztomilých králíků stanou škůdci?
Cesta na sever: Nový nález přepisuje dějiny dinosaurů
Umřel mi děda, doma brečí všichni kromě mě... jsem divný?
Jak budou bydlet vzácní giboni? Zoo Zlín otevřela novou expozici
Kořist láká kořist: Světluška lapená v síti pavouka křižáka
Brácha si ode mě pořád půjčuje peníze, ale někdy je nevrací...