Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 1 - Základní nastavení
3
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 1 - Základní nastavení
Při prvním otevření Blenderu nás uvítá rychlé nastavení
|
Blender studio, archiv autora
Nacházíme se na hlavní scéně projektu
|
Blender studio, archiv autora
V každém novém projektu máme na scéně 3 základní objekty
|
Blender studio, archiv autora
Prozatím můžeme všechny 3 objekty na scéně smazat, opět máme dvě možnosti
|
Blender studio, archiv autora
Standardní jednotka v Blenderu je 1 metr
|
Blender studio, archiv autora
Pro přidání nového objektu do scény otevřeme nabídku PŘIDAT vlevo nahoře, nebo použijeme klávesovou zkratku SHIFT + A
|
Blender studio, archiv autora
Pro změnu zobrazení stiskneme klávesu Z, nebo použijeme ikonky s kuličkami v pravém horním rohu scény
|
Blender studio, archiv autora
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky