Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 1 - Základní nastavení
Mohlo by vás zajímat
5
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 1 - Základní nastavení
Při prvním otevření Blenderu nás uvítá rychlé nastavení
|
Blender studio, archiv autora
Nacházíme se na hlavní scéně projektu
|
Blender studio, archiv autora
V každém novém projektu máme na scéně 3 základní objekty
|
Blender studio, archiv autora
Prozatím můžeme všechny 3 objekty na scéně smazat, opět máme dvě možnosti
|
Blender studio, archiv autora
Standardní jednotka v Blenderu je 1 metr
|
Blender studio, archiv autora
Pro přidání nového objektu do scény otevřeme nabídku PŘIDAT vlevo nahoře, nebo použijeme klávesovou zkratku SHIFT + A
|
Blender studio, archiv autora
Pro změnu zobrazení stiskneme klávesu Z, nebo použijeme ikonky s kuličkami v pravém horním rohu scény
|
Blender studio, archiv autora
Ušatý malér: Jak se z roztomilých králíků stanou škůdci?
Cesta na sever: Nový nález přepisuje dějiny dinosaurů
Umřel mi děda, doma brečí všichni kromě mě... jsem divný?
Jak budou bydlet vzácní giboni? Zoo Zlín otevřela novou expozici
Kořist láká kořist: Světluška lapená v síti pavouka křižáka
Brácha si ode mě pořád půjčuje peníze, ale někdy je nevrací...