Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód
Mohlo by vás zajímat
1
/
9
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód
Po každé akci se vlevo dole zobrazí záložka s dodatečným nastavením
|
archiv autora
Pro úpravy objektu používáme tabulku TRANSFORMACE
|
archiv autora
Pro přesné zadání velikosti si klávesou N vyvoláme panel na pravé straně obrazovky
|
archiv autora
Objekt potřebujeme posunout ve dvou osách najednou...
|
archiv autora
Většinu akcí lze provádět zároveň s více objekty
|
archiv autora
Dokonale kulaté objekty v 3D grafice neexistují
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
Záhadně zahleněná kočka v Děčíně: Co odhalila sonda v nosní dutině karakala?
Záhadné zvuky z vesmíru? Některé pochází ze Země, ale jiné ne
Rodiče mě neposlouchají. Můžu to nějak změnit?
Vysokorychlostní tratě: Mapa železnice a jak rychlovlaky změní Česko
Už nechci tancovat, nebaví mě to, ale máma mě nutí...
Vzhůru do národních geoparků: Co tam můžete zažít?