Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
6
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
V levém horním rohu je kontextová nabídka
|
Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod
|
Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana
|
Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face)
|
Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace
|
Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty
|
Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu
|
Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály
|
Marek Hůlka
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky