Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
Mohlo by vás zajímat
8
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
V levém horním rohu je kontextová nabídka
|
Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod
|
Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana
|
Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face)
|
Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace
|
Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty
|
Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu
|
Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály
|
Marek Hůlka
Ušatý malér: Jak se z roztomilých králíků stanou škůdci?
Cesta na sever: Nový nález přepisuje dějiny dinosaurů
Umřel mi děda, doma brečí všichni kromě mě... jsem divný?
Jak budou bydlet vzácní giboni? Zoo Zlín otevřela novou expozici
Kořist láká kořist: Světluška lapená v síti pavouka křižáka
Brácha si ode mě pořád půjčuje peníze, ale někdy je nevrací...