Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
6
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
3D kurzor je červeno-bílé kolečko s černým terčíkem uprostřed
|
Marek Hůlka
Polohu 3D kurzoru měníme přidržením klávesy SHIFT a kliknutím pravým tlačítkem do scény
|
Marek Hůlka
Po přesunutí 3D kurzoru přidejte nový objekt přes SHIFT + A
|
Marek Hůlka
Ikonu nástroje VÝŘEZ SMYČKOU najdeme v levém menu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka pro VÝŘEZ SMYČKOU je CTRL + R
|
Marek Hůlka
Nástroj VYSUNUTÍ OBLASTI vybraný prvek vysune a napojí na původní místo na objektu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka nástroje VYSUNUTÍ OBLASTI je E
|
Marek Hůlka
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Doteď to neumí s novým mobilem... je moje máma normální?
Sociální sítě umírají: Kdo je oživí? Podle Facebooku uměli influenceři
Co je v ABC: Model vrtulníku, Dogman, hypersonické zbraně, influenceři s UI
Česká puzzle hra Pushmania: Zkus demo zdarma!
Nedal mi nic na Valentýna... už mě nemá rád?