Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
6
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 6 - Aplikování základních materiálů
Materiál upravíme v záložce VLASTNOSTI MATERIÁLU vpravo dole (je zatím prázdná)
|
Marek Hůlka
Tlačítkem + vpravo od seznamu přidáme volný slot
|
Marek Hůlka
Přidáním materiálu se ve stejné záložce zobrazí vlastnosti
|
Marek Hůlka
ZÁKLADNÍ BARVA udává barevný tón materiálu
|
Marek Hůlka
Vlastnost METALLIC určuje, jestli je materiál kovový (hodnota 1) nebo nekovový (hodnota 0)
|
Marek Hůlka
METALLIC doplňuje ROUGHNESS neboli hrubost povrchu
|
Marek Hůlka
Zajímavou vlastností je ZÁŘENÍ
|
Marek Hůlka
Na většinu budov potřebujeme aplikovat více než jeden materiál
|
Marek Hůlka
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Doteď to neumí s novým mobilem... je moje máma normální?
Sociální sítě umírají: Kdo je oživí? Podle Facebooku uměli influenceři
Co je v ABC: Model vrtulníku, Dogman, hypersonické zbraně, influenceři s UI
Česká puzzle hra Pushmania: Zkus demo zdarma!
Nedal mi nic na Valentýna... už mě nemá rád?