Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Poprvé v Česku: Kde se vylíhla mláďata vzácných zelených užovek?
Chytrostí ušetříte! 10 tipů, jak ušetřit energii
Rodiče mě nutí učit se, i když všechno umím
Nejnovější ABC: 100 stran! Bez trabantů kolem světa, LEGO auta, Sonic a co ještě?
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Konec jedné éry! Nový robot jako od Pixaru vás přesvědčí