Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
Mohlo by vás zajímat
6
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Kdo žije nedjéle? Žralok malohlavý: Proč a jaké je jeho tajemství?
Jsem závislý? Za jak dlouho přejde moje fixace na SCP Foundation?
Kosmická loď na dvě použití: Pomůže člověku v návratu na Měsíc a pak do něho narazí?
Největší strašilka světa v Zoo Praha: Jediné, ze dvou v Evropě, kde ji můžete vidět
Festival ABC: Rodinná akce ukáže, jak vypadá časopis ABC naživo
Je to špatný? Pořád musím dělat, co chtějí kámošky. Nikdy neprosadím, co chci já