Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Mohlo by vás zajímat
4
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Pro práci s modifikátory slouží záložka s ikonou modrého klíče
|
Marek Hůlka
Modifikátoru musíme zadat parametry, tím změníme jeho chování a vlastně i výslednou geometrii objektu
|
Marek Hůlka
ZAOBLIT je na první pohled matoucí, protože hrany objektu zkosí
|
Marek Hůlka
ZTLOUSTNOUT vezme všechny plochy objektu a přidá jim další rozměr -– tloušťku
|
Marek Hůlka
ZRCADLIT zkopíruje zvolený objekt a zrcadlově ho umístí naproti originálu v ose nebo osách navolených v parametru OSY
|
Marek Hůlka
BOOLEAN provádí 3 operace
|
Marek Hůlka
Výsledek BOOLEAN není hned vidět, hlavně u operace ROZDÍL
|
Marek Hůlka
Tunely na Měsíci: Schováme do nich novou lunární základnu?
VIDEO ABC Super zážitek! Stav beztíže v letadle: Jak ABC prozkoumalo Zero Gravity
Jsem nešťastně zamilovaný
Nová mláďata v Zoo Ostrava: Orlosupi mají vraždící sourozence
Cesta do pravěku s mobilem: Megalodon a Třetihory se objeví u tebe v pokoji
Strašně se bojím, že se nedostanu na vysněný gympl