Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Mohlo by vás zajímat
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Roztomilé mládě mravenečníka poprvé u fotografa: V které zoo ho uvidíte?
Jsem tlustý a nešťastný, vadí mi to. Když zhubnu, zase přiberu
Revoluce v nákladní dopravě? Na nebi! Nové vzducholodě se už rodí
Záhada papoušků odhalena: Jak vědci našli nečekaný klíč k záchraně ptačího druhu
VIDEO ABC Super zážitek! Stav beztíže v letadle: Jak ABC prozkoumalo Zero Gravity
Proč byl pravěk bio? Jak archeologové experimentují s materiály