Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Doteď to neumí s novým mobilem... je moje máma normální?
Sociální sítě umírají: Kdo je oživí? Podle Facebooku uměli influenceři
Co je v ABC: Model vrtulníku, Dogman, hypersonické zbraně, influenceři s UI
Česká puzzle hra Pushmania: Zkus demo zdarma!
Nedal mi nic na Valentýna... už mě nemá rád?