Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
7
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Tygří kotě nesedí v koutě! Roztomilé mládě porazilo nepřízeň osudu a řádí ve výběhu
Hrozně se mi líbí jeden kluk, ale nelíbí se mi, jak se chová
Vyzkoušeli jsme: LEGO Dreamzzz Cooper a jeho robotický dinosaurus C-rex
Vadí mi, že máma dává moje fotky na Instagram a Facebook
Sardinky pro skunky: Proč zoolog nesmí být rozmazlený?
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?