Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
2
/
4
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
Vybereme plochu a stiskneme klávesu I pro zapnutí VSAZENÍ PLOCH
|
Marek Hůlka
VSAZENÍ PLOCH použijeme v kombinaci s nástrojem VYSUNUTÍ OBLASTI (E)
|
Marek Hůlka
Modifikátor ZAOBLIT zaoblí všechny hrany objektu
|
Marek Hůlka
Operaci SLOUČIT nemusíme použít jen na duplicity
|
Marek Hůlka
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky