Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
Většina ploch na objektech jsou obdélníky nebo hůře n-gony
|
Marek Hůlka
Přes menu ZOBRAZIT PŘEKRYTÍ si zapneme možnost ORIENTACE PLOCHY
|
Marek Hůlka
Přes menu SOUBOR vybereme EXPORTOVAT a výběrem formátu FBX (.fbx)
|
Marek Hůlka
Co budeme exportovat ze scény? Možnost VYBRANÉ OBJEKTY znamená pouze objekty, které jsou nyní vybrané
|
Marek Hůlka
Můžeme si určit i typy objektů k exportu. Vše modré bude v souboru FBX
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je možné přenastavit velikost, ale pokud si na začátku nastavíme správně mřížku
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je důležitější nastavení os DOPŘEDU a NAHORU
|
Marek Hůlka
Tygří kotě nesedí v koutě! Roztomilé mládě porazilo nepřízeň osudu a řádí ve výběhu
Hrozně se mi líbí jeden kluk, ale nelíbí se mi, jak se chová
Vyzkoušeli jsme: LEGO Dreamzzz Cooper a jeho robotický dinosaurus C-rex
Vadí mi, že máma dává moje fotky na Instagram a Facebook
Sardinky pro skunky: Proč zoolog nesmí být rozmazlený?
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?