Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
Mohlo by vás zajímat
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
Většina ploch na objektech jsou obdélníky nebo hůře n-gony
|
Marek Hůlka
Přes menu ZOBRAZIT PŘEKRYTÍ si zapneme možnost ORIENTACE PLOCHY
|
Marek Hůlka
Přes menu SOUBOR vybereme EXPORTOVAT a výběrem formátu FBX (.fbx)
|
Marek Hůlka
Co budeme exportovat ze scény? Možnost VYBRANÉ OBJEKTY znamená pouze objekty, které jsou nyní vybrané
|
Marek Hůlka
Můžeme si určit i typy objektů k exportu. Vše modré bude v souboru FBX
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je možné přenastavit velikost, ale pokud si na začátku nastavíme správně mřížku
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je důležitější nastavení os DOPŘEDU a NAHORU
|
Marek Hůlka
Ušatý malér: Jak se z roztomilých králíků stanou škůdci?
Cesta na sever: Nový nález přepisuje dějiny dinosaurů
Umřel mi děda, doma brečí všichni kromě mě... jsem divný?
Jak budou bydlet vzácní giboni? Zoo Zlín otevřela novou expozici
Kořist láká kořist: Světluška lapená v síti pavouka křižáka
Brácha si ode mě pořád půjčuje peníze, ale někdy je nevrací...