Tvoříme v Ylands: Entity
6
/
7
Prohlédnout znovu
Tvoříme v Ylands: Entity
Jak jít zpět?
|
ABC
Přes nabídku Entity přidáme Obrov- ské pískovcové dveře (nebo jakékoliv jiné, které se nám líbí)
|
ABC
Ve vlastnostech zaškrtneme NEZNIČITELNÉ a JE ZAMČENO
|
ABC
Do scény přidáme klíč (rezavý nebo jakýkoliv neoznačený, které slouží k odemykání zamčených entit)
|
ABC
Ve vlastnostech dveří je položka ID válce. Je to unikátní identifikátor zámku dveří a klíče
|
ABC
Chcete klíč schovat do truhly? Přidejte truhlu
|
ABC
Ukážeme si nástroj Objektový štětec, který zalesní vstupní oblast hry faunou
|
ABC
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky