Tvoříme v Ylands: Jdeme do finále!
6
/
7
Prohlédnout znovu
Tvoříme v Ylands: Jdeme do finále!
Proměnnou vytvoříme na entitě Umělé inteligence (AI) v kategorii Proměnné
|
ABC
Jako první nastavíme „Pocet zivych mumii“ na hodnotu „0“ hned po spuštění hry
|
ABC
V dalším kroku budeme chtít při vytvoření mumie proměnnou navýšit o +1
|
ABC
Protože nevíme, která mumie se nahraje do hry jako první. Proto skript, který vytvoříme, musí mít každá z mumií
|
ABC
Tou nejzákladnější podmínkou je JESTLI a najdeme ji v levém menu pod modrou ikonou LOGIKA
|
ABC
Do hry vložíme entitu „Šablona entity“ a položíme ke klíči
|
ABC
Cyklus si rozšíříme o „vytvoření entity klíče“
|
ABC
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky