Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
Mohlo by vás zajímat
2
/
5
Prohlédnout znovu
Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
Izometrický pohled je dost využíván při akčních ale i naopak příběhových adventurách
|
archiv autora, Wikipedia
Pohled z vrchu je nejčastěji používán pro tradiční japonské RPG ale i akční hry
|
archiv autora, Wikipedia
Nejjednodušší na naučení a na procvičení práce s pixely je stará dobrá grafika z platformy Nintendo GameBoy
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Tunely na Měsíci: Schováme do nich novou lunární základnu?
VIDEO ABC Super zážitek! Stav beztíže v letadle: Jak ABC prozkoumalo Zero Gravity
Šelmy vyrazily lovit k moři: Proč jdou kojoti po tuleních?
Jsem nešťastně zamilovaný
Nová mláďata v Zoo Ostrava: Orlosupi mají vraždící sourozence
Cesta do pravěku s mobilem: Megalodon a Třetihory se objeví u tebe v pokoji