Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
2
/
5
Prohlédnout znovu
Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
Izometrický pohled je dost využíván při akčních ale i naopak příběhových adventurách
|
archiv autora, Wikipedia
Pohled z vrchu je nejčastěji používán pro tradiční japonské RPG ale i akční hry
|
archiv autora, Wikipedia
Nejjednodušší na naučení a na procvičení práce s pixely je stará dobrá grafika z platformy Nintendo GameBoy
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky