Tunel na konci světa: Čeští inženýři v akci
Mohlo by vás zajímat
3
/
28
Prohlédnout znovu
Tunel na konci světa: Čeští inženýři v akci
30 km dlouhý Arnarfjörður propojí se světem tunel
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Čeští inženýři razí tunel na Islandu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
1: Laserový skener vytvoří 3D model vyraženého tunelu se všemi detaily
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Stavbyvedoucí Josef Malknecht má rád ábíčkovské papírové modely - zvlášť techniku!
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Masivní vzduchotechnika odsává z tunelu prach a plyny
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Ubikace pro pracovníky vypadají jako polární stanice
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
V zimě jsou cesty průjezdné jen v silných autech a s velkou opatrností
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Ražba tunelu je závislá i na moderní počítačové technice
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Předsunutá základna: skladové a servisní haly
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
1: Laserový skener vytvoří 3D model vyraženého tunelu se všemi detaily
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
2: Geolog Eda Straka ukazuje islandský bazalt
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
2: Sedimentární vrstvy v bazaltové čelbě
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
2: Korunky vrtáků mají různé průměry
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Skála jako ementál
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
3: Přesná mapa navrtávání čelby se přenáší i na monitor vrtracího vozu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
3: Přesná mapa navrtávání čelby se přenáší i na monitor vrtracího vozu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
3: Přesná mapa navrtávání čelby se přenáší i na monitor vrtracího vozu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
4: Tekutá trhavina se z tanku pumpuje přímo do děr s rozbuškami
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
4: Tekutá trhavina se z tanku pumpuje přímo do děr s rozbuškami
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
4: Tekutá trhavina se z tanku pumpuje přímo do děr s rozbuškami
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
5: Okamžik odpalu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
5: Okamžik odpalu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
5: Rubaninu vyvážejí dampry s hydraulickými pístnicemi
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
6: Česká chlouba - mobilní betonárka a její digitální ovládání
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
6: Česká chlouba - mobilní betonárka a její digitální ovládání
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
6: Nanášení betonu
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Mourrison má jasno
|
ABC/Lukáš Fibrich
Český tunel v západních fjordech zjednoduší přístup k vodopádu Fjallfoss
|
Pavel Dobrovský, Aleš Gothard, Metrostav, iStock
Největší strašilka světa v Zoo Praha: Jediné, ze dvou v Evropě, kde ji můžete vidět
Festival ABC: Rodinná akce ukáže, jak vypadá časopis ABC naživo
Je to špatný? Pořád musím dělat, co chtějí kámošky. Nikdy neprosadím, co chci já
Motorkáři pozor! Mimozemská mašina už túruje
Roztomilá koťátka mají velké zuby: Lvíčata ze Zlína vyrostla a řádí ve venkovním výběhu
Láká mě to: Od kolika let můžu vsadit Sportku?