Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 2 - referenční obrázky
1
/
12
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 2 - referenční obrázky
3D modelování v Blenderu. Referenční obrázky a 3 základní nástroje – posun, rotace a změna velikosti
|
archiv autora
S objekty pohybujeme v osách X, Y a Z
|
Blender studio, archiv autora
Na náš objekt klikneme levým tlačítkem myši a zvolíme POSUNOUT
|
Blender studio, archiv autora
Druhý nástroj je rotace. Mís- to šipek se na objektu objeví 3 barevné kroužky
|
Blender studio, archiv autora
Poslední nástroj je změna velikosti
|
Blender studio, archiv autora
Při použití klávesových zkratek G, R nebo S se ve středu objektu nezobrazují barevné osy
|
Blender studio, archiv autora
Pohyb objektu vychází z jeho středu – oranžové tečky
|
Blender studio, archiv autora
Pro snazší umístění referenčních obrázků se hodí přesný pohled shora (pohled po ose Z), zleva (pohled po ose X) i zepředu (pohled po ose Y)
|
Blender studio, archiv autora
Každým objektem lze pohybovat ve 2 souřadných systémech
|
Blender studio, archiv autora
Mistr Blenderu: Referenční obrázek horní
|
Marek Hůlka
Mistr Blenderu: Referenční obrázek zleva
|
Marek Hůlka
Mistr Blenderu: Referenční obrázek zepředu:
|
Marek Hůlka
Nejlepší LEGO v lednu: Sety s ikonami od Minecraftu, přes Star Wars, až po superhrdiny Marvelu a DC
Jedovaté žabky tě vyškolí: Jak se varani učí přežít?
Stal se mi děsnej průšvih: Zamilovala jsem se do kamaráda mého kluka
Srandovní mláďata: Narodili se ušatí křečci, připomínají králíky
Co je to exekuce?
Existovali dinosauři z podzemí: Důkazy jsou!