Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 2 - referenční obrázky
10
/
12
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 2 - referenční obrázky
3D modelování v Blenderu. Referenční obrázky a 3 základní nástroje – posun, rotace a změna velikosti
|
archiv autora
S objekty pohybujeme v osách X, Y a Z
|
Blender studio, archiv autora
Na náš objekt klikneme levým tlačítkem myši a zvolíme POSUNOUT
|
Blender studio, archiv autora
Druhý nástroj je rotace. Mís- to šipek se na objektu objeví 3 barevné kroužky
|
Blender studio, archiv autora
Poslední nástroj je změna velikosti
|
Blender studio, archiv autora
Při použití klávesových zkratek G, R nebo S se ve středu objektu nezobrazují barevné osy
|
Blender studio, archiv autora
Pohyb objektu vychází z jeho středu – oranžové tečky
|
Blender studio, archiv autora
Pro snazší umístění referenčních obrázků se hodí přesný pohled shora (pohled po ose Z), zleva (pohled po ose X) i zepředu (pohled po ose Y)
|
Blender studio, archiv autora
Každým objektem lze pohybovat ve 2 souřadných systémech
|
Blender studio, archiv autora
Mistr Blenderu: Referenční obrázek horní
|
Marek Hůlka
Mistr Blenderu: Referenční obrázek zleva
|
Marek Hůlka
Mistr Blenderu: Referenční obrázek zepředu:
|
Marek Hůlka
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky