Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód
Mohlo by vás zajímat
1
/
9
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 3 - Objektový mód
Po každé akci se vlevo dole zobrazí záložka s dodatečným nastavením
|
archiv autora
Pro úpravy objektu používáme tabulku TRANSFORMACE
|
archiv autora
Pro přesné zadání velikosti si klávesou N vyvoláme panel na pravé straně obrazovky
|
archiv autora
Objekt potřebujeme posunout ve dvou osách najednou...
|
archiv autora
Většinu akcí lze provádět zároveň s více objekty
|
archiv autora
Dokonale kulaté objekty v 3D grafice neexistují
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
u hranatých tvarů můžeme Blenderu říci, aby je „vyhladil“
|
archiv autora
VIDEO ABC Super zážitek! Stav beztíže v letadle: Jak ABC prozkoumalo Zero Gravity
Jak Dan Přibáň dobyl Mongolsko: V novém filmu sedl z trabantu do LUAZ
Tajemství draků odhaleno: Varan komodský má zuby ze železa. Jako tyranosaurus?
Jak přemluvit mámu: Chcu chodit pěkně oblečená a ne jen v teplákách
Pod pyramidami v Gíze se otevřelo muzeum starověkého Egypta: Podívejte se!
Skutečný bizár: Kde uvidíte hranaté ryby, které neumějí plavat?