Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
Mohlo by vás zajímat
1
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
V levém horním rohu je kontextová nabídka
|
Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod
|
Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana
|
Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face)
|
Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace
|
Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty
|
Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu
|
Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály
|
Marek Hůlka
Vysokorychlostní tratě: Mapa železnice a jak rychlovlaky změní Česko
Už nechci tancovat, nebaví mě to, ale máma mě nutí...
Vzhůru do národních geoparků: Co tam můžete zažít?
Proč musím chodit do školy? Nevidím v tom žádný smysl!
Roztomilé mládě mravenečníka poprvé u fotografa: V které zoo ho uvidíte?
Jsem tlustý a nešťastný, vadí mi to. Když zhubnu, zase přiberu