Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
1
/
8
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 4 - Editační mód
V levém horním rohu je kontextová nabídka
|
Marek Hůlka
Základní stavební prvek objektu je vrchol (angl. vertex) nebo také bod
|
Marek Hůlka
Spojením 2 vrcholů vznikne hrana
|
Marek Hůlka
Dalším prvkem je plocha (angl. face)
|
Marek Hůlka
Pro výběr více prvků stejného typu můžeme přidržet klávesu SHIFT, levým tlačítkem myši je vybrat a provádět operace
|
Marek Hůlka
S prvky lze provádět stejné operace jako s objekty
|
Marek Hůlka
Posun, rotace i změna velikosti objektu vychází z jeho středu
|
Marek Hůlka
Funkcí PŘICHYTIT zarovnáme základnu věže s horní plochou skály
|
Marek Hůlka
Nejlepší LEGO v lednu: Sety s ikonami od Minecraftu, přes Star Wars, až po superhrdiny Marvelu a DC
Jedovaté žabky tě vyškolí: Jak se varani učí přežít?
Stal se mi děsnej průšvih: Zamilovala jsem se do kamaráda mého kluka
Srandovní mláďata: Narodili se ušatí křečci, připomínají králíky
Co je to exekuce?
Existovali dinosauři z podzemí: Důkazy jsou!