Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
Mohlo by vás zajímat
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
3D kurzor je červeno-bílé kolečko s černým terčíkem uprostřed
|
Marek Hůlka
Polohu 3D kurzoru měníme přidržením klávesy SHIFT a kliknutím pravým tlačítkem do scény
|
Marek Hůlka
Po přesunutí 3D kurzoru přidejte nový objekt přes SHIFT + A
|
Marek Hůlka
Ikonu nástroje VÝŘEZ SMYČKOU najdeme v levém menu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka pro VÝŘEZ SMYČKOU je CTRL + R
|
Marek Hůlka
Nástroj VYSUNUTÍ OBLASTI vybraný prvek vysune a napojí na původní místo na objektu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka nástroje VYSUNUTÍ OBLASTI je E
|
Marek Hůlka
VIDEO ABC Super zážitek! Stav beztíže v letadle: Jak ABC prozkoumalo Zero Gravity
Jak Dan Přibáň dobyl Mongolsko: V novém filmu sedl z trabantu do LUAZ
Tajemství draků odhaleno: Varan komodský má zuby ze železa. Jako tyranosaurus?
Jak přemluvit mámu: Chcu chodit pěkně oblečená a ne jen v teplákách
Pod pyramidami v Gíze se otevřelo muzeum starověkého Egypta: Podívejte se!
Skutečný bizár: Kde uvidíte hranaté ryby, které neumějí plavat?