Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
3D kurzor je červeno-bílé kolečko s černým terčíkem uprostřed
|
Marek Hůlka
Polohu 3D kurzoru měníme přidržením klávesy SHIFT a kliknutím pravým tlačítkem do scény
|
Marek Hůlka
Po přesunutí 3D kurzoru přidejte nový objekt přes SHIFT + A
|
Marek Hůlka
Ikonu nástroje VÝŘEZ SMYČKOU najdeme v levém menu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka pro VÝŘEZ SMYČKOU je CTRL + R
|
Marek Hůlka
Nástroj VYSUNUTÍ OBLASTI vybraný prvek vysune a napojí na původní místo na objektu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka nástroje VYSUNUTÍ OBLASTI je E
|
Marek Hůlka
Poprvé v Česku: Kde se vylíhla mláďata vzácných zelených užovek?
Chytrostí ušetříte! 10 tipů, jak ušetřit energii
Rodiče mě nutí učit se, i když všechno umím
Nejnovější ABC: 100 stran! Bez trabantů kolem světa, LEGO auta, Sonic a co ještě?
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Konec jedné éry! Nový robot jako od Pixaru vás přesvědčí