Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
Mohlo by vás zajímat
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 5 - Nástroje editačního módu
3D kurzor je červeno-bílé kolečko s černým terčíkem uprostřed
|
Marek Hůlka
Polohu 3D kurzoru měníme přidržením klávesy SHIFT a kliknutím pravým tlačítkem do scény
|
Marek Hůlka
Po přesunutí 3D kurzoru přidejte nový objekt přes SHIFT + A
|
Marek Hůlka
Ikonu nástroje VÝŘEZ SMYČKOU najdeme v levém menu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka pro VÝŘEZ SMYČKOU je CTRL + R
|
Marek Hůlka
Nástroj VYSUNUTÍ OBLASTI vybraný prvek vysune a napojí na původní místo na objektu
|
Marek Hůlka
Klávesová zkratka nástroje VYSUNUTÍ OBLASTI je E
|
Marek Hůlka
Vysokorychlostní tratě: Mapa železnice a jak rychlovlaky změní Česko
Už nechci tancovat, nebaví mě to, ale máma mě nutí...
Vzhůru do národních geoparků: Co tam můžete zažít?
Proč musím chodit do školy? Nevidím v tom žádný smysl!
Roztomilé mládě mravenečníka poprvé u fotografa: V které zoo ho uvidíte?
Jsem tlustý a nešťastný, vadí mi to. Když zhubnu, zase přiberu