Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
3
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Doteď to neumí s novým mobilem... je moje máma normální?
Sociální sítě umírají: Kdo je oživí? Podle Facebooku uměli influenceři
Co je v ABC: Model vrtulníku, Dogman, hypersonické zbraně, influenceři s UI
Česká puzzle hra Pushmania: Zkus demo zdarma!
Nedal mi nic na Valentýna... už mě nemá rád?