Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
4
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 7 - renderování obrázků
S SHIFT + A přidáme do scény SVĚTLO
|
Marek Hůlka
S SHIFT + A přidáme do scény KAMERU
|
Marek Hůlka
Klávesou N otevřeme N-panel na pravé straně a zvolíme záložku POHLED a zaškrtneme CAMERA TO VIEW
|
Marek Hůlka
Při renderování se nejčastěji používá renderovací engine Cycles nebo Eevee
|
Marek Hůlka
Pokud se vám zdá scéna za hradem prázdná, přidejte další objekty
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Zvolte v levém horním rohu záložku RENDER a RENDER OBRÁZKU (nebo F12)
|
Marek Hůlka
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?
Chtěl bych navrhovat interiéry a domy, co mám jít studovat?
Jak dělat pixel art 10: Menu, inventář, tláčítka... Bez nich se hrát nedá!
Prak je seriózní sport: Jak se střílí na gumu?
Jsem pořád nejmenší ze třídy a všichni mi říkají prcku
Skutečná monstra z našich moří: Odhalte hororové žebernatky