Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Mohlo by vás zajímat
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Pro práci s modifikátory slouží záložka s ikonou modrého klíče
|
Marek Hůlka
Modifikátoru musíme zadat parametry, tím změníme jeho chování a vlastně i výslednou geometrii objektu
|
Marek Hůlka
ZAOBLIT je na první pohled matoucí, protože hrany objektu zkosí
|
Marek Hůlka
ZTLOUSTNOUT vezme všechny plochy objektu a přidá jim další rozměr -– tloušťku
|
Marek Hůlka
ZRCADLIT zkopíruje zvolený objekt a zrcadlově ho umístí naproti originálu v ose nebo osách navolených v parametru OSY
|
Marek Hůlka
BOOLEAN provádí 3 operace
|
Marek Hůlka
Výsledek BOOLEAN není hned vidět, hlavně u operace ROZDÍL
|
Marek Hůlka
Zlatá prasátka mají selátka. Zatím nejsou zlatá, ale pruhovaná
První český ptakoještěr: Drak od Chocně je opředen tajemstvím
Nechci v létě na tábor, když tam nejede moje láska. Co mám dělat?
Dobytí Evropy: Jak nejkrásnější kočkovité šelmy přitáhly z Asie až k nám
150 atrakcí pro dospělé i děti! Ábíčko na Maker Faire
Vyseděl devět dětí, stará se o ně sám: Vzorný táta v Zoo Olomouc