Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Mohlo by vás zajímat
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Pro práci s modifikátory slouží záložka s ikonou modrého klíče
|
Marek Hůlka
Modifikátoru musíme zadat parametry, tím změníme jeho chování a vlastně i výslednou geometrii objektu
|
Marek Hůlka
ZAOBLIT je na první pohled matoucí, protože hrany objektu zkosí
|
Marek Hůlka
ZTLOUSTNOUT vezme všechny plochy objektu a přidá jim další rozměr -– tloušťku
|
Marek Hůlka
ZRCADLIT zkopíruje zvolený objekt a zrcadlově ho umístí naproti originálu v ose nebo osách navolených v parametru OSY
|
Marek Hůlka
BOOLEAN provádí 3 operace
|
Marek Hůlka
Výsledek BOOLEAN není hned vidět, hlavně u operace ROZDÍL
|
Marek Hůlka
Země s prstencem: Mohla se podobat Saturnu?
Nejroztomilejší mládě hrošíka: Jak virální senzace Moo Deng nakazila net
Co mám dělat? Kamarádi si plánují akce, a mně nic neřeknou
Světový úspěch ve Dvoře Králové: Mládě volavky je první a nej
Jan Žižka: Jak vypadal husitský vojevůdce, který přišel o oko?
Zkazila jsem přijímačky na gympl a nevím, co mám dělat