Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
2
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 8 - Modifikátory objektů
Pro práci s modifikátory slouží záložka s ikonou modrého klíče
|
Marek Hůlka
Modifikátoru musíme zadat parametry, tím změníme jeho chování a vlastně i výslednou geometrii objektu
|
Marek Hůlka
ZAOBLIT je na první pohled matoucí, protože hrany objektu zkosí
|
Marek Hůlka
ZTLOUSTNOUT vezme všechny plochy objektu a přidá jim další rozměr -– tloušťku
|
Marek Hůlka
ZRCADLIT zkopíruje zvolený objekt a zrcadlově ho umístí naproti originálu v ose nebo osách navolených v parametru OSY
|
Marek Hůlka
BOOLEAN provádí 3 operace
|
Marek Hůlka
Výsledek BOOLEAN není hned vidět, hlavně u operace ROZDÍL
|
Marek Hůlka
Poprvé v Česku: Kde se vylíhla mláďata vzácných zelených užovek?
Chytrostí ušetříte! 10 tipů, jak ušetřit energii
Rodiče mě nutí učit se, i když všechno umím
Nejnovější ABC: 100 stran! Bez trabantů kolem světa, LEGO auta, Sonic a co ještě?
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Konec jedné éry! Nový robot jako od Pixaru vás přesvědčí