Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Mohlo by vás zajímat
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
VIDEO ABC Super zážitek! Stav beztíže v letadle: Jak ABC prozkoumalo Zero Gravity
Jak Dan Přibáň dobyl Mongolsko: V novém filmu sedl z trabantu do LUAZ
Tajemství draků odhaleno: Varan komodský má zuby ze železa. Jako tyranosaurus?
Jak přemluvit mámu: Chcu chodit pěkně oblečená a ne jen v teplákách
Pod pyramidami v Gíze se otevřelo muzeum starověkého Egypta: Podívejte se!
Skutečný bizár: Kde uvidíte hranaté ryby, které neumějí plavat?