Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Poprvé v Česku: Kde se vylíhla mláďata vzácných zelených užovek?
Chytrostí ušetříte! 10 tipů, jak ušetřit energii
Rodiče mě nutí učit se, i když všechno umím
Nejnovější ABC: 100 stran! Bez trabantů kolem světa, LEGO auta, Sonic a co ještě?
Vystřihovánky pro všechny v novém ABC
Konec jedné éry! Nový robot jako od Pixaru vás přesvědčí