Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
1
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 9 - Křivka a její modifikátory
Křivku přidáme stiskem SHIFT+A
|
Marek Hůlka
Přepneme se do režimu úprav
|
Marek Hůlka
Po vybrání bodu má na křivka „tykadla“
|
Marek Hůlka
Modifikátor ŘADA vytváří „domino“ a aktuálně vybraný prvek pokládá za sebe podél osy X
|
Marek Hůlka
Nemá-li výsledné „domino“ stejnou délku jako křivka, stala se chyba
|
Marek Hůlka
Na objekt můžeme současně přidat více modifikátorů, a proto ze seznamu PŘIDAT MODIFIKÁTOR vybereme KŘIVKA
|
Marek Hůlka
Jako CURVE OBJECT vybereme kapátkem námi vytvořenou křivku
|
Marek Hůlka
Nejlepší LEGO v lednu: Sety s ikonami od Minecraftu, přes Star Wars, až po superhrdiny Marvelu a DC
Jedovaté žabky tě vyškolí: Jak se varani učí přežít?
Srandovní mláďata: Narodili se ušatí křečci, připomínají králíky
Co je to exekuce?
Existovali dinosauři z podzemí: Důkazy jsou!
Marvel: Filmy a seriály, vše, co se chystá