Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
1
/
4
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 10 - Pokročilé nástroje Blenderu
Vybereme plochu a stiskneme klávesu I pro zapnutí VSAZENÍ PLOCH
|
Marek Hůlka
VSAZENÍ PLOCH použijeme v kombinaci s nástrojem VYSUNUTÍ OBLASTI (E)
|
Marek Hůlka
Modifikátor ZAOBLIT zaoblí všechny hrany objektu
|
Marek Hůlka
Operaci SLOUČIT nemusíme použít jen na duplicity
|
Marek Hůlka
Tygří kotě nesedí v koutě! Roztomilé mládě porazilo nepřízeň osudu a řádí ve výběhu
Hrozně se mi líbí jeden kluk, ale nelíbí se mi, jak se chová
Vyzkoušeli jsme: LEGO Dreamzzz Cooper a jeho robotický dinosaurus C-rex
Vadí mi, že máma dává moje fotky na Instagram a Facebook
Sardinky pro skunky: Proč zoolog nesmí být rozmazlený?
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?