Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
Mohlo by vás zajímat
3
/
7
Prohlédnout znovu
Mistr Blenderu: Začínáme s 3D grafikou 12 - export modelu
Většina ploch na objektech jsou obdélníky nebo hůře n-gony
|
Marek Hůlka
Přes menu ZOBRAZIT PŘEKRYTÍ si zapneme možnost ORIENTACE PLOCHY
|
Marek Hůlka
Přes menu SOUBOR vybereme EXPORTOVAT a výběrem formátu FBX (.fbx)
|
Marek Hůlka
Co budeme exportovat ze scény? Možnost VYBRANÉ OBJEKTY znamená pouze objekty, které jsou nyní vybrané
|
Marek Hůlka
Můžeme si určit i typy objektů k exportu. Vše modré bude v souboru FBX
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je možné přenastavit velikost, ale pokud si na začátku nastavíme správně mřížku
|
Marek Hůlka
V TRANSFORMACI je důležitější nastavení os DOPŘEDU a NAHORU
|
Marek Hůlka
Továrny zaplní roboti, co vypadají jako lidi: Už přicházejí!
Marvel: Filmy a seriály, vše, co se chystá
Potřebuju se svěřit: Měla jsem super narozeniny, ale cítila se divně
Minecraft film v kinech: Upoutávky a bude taky online?
Kdo žije nedjéle? Žralok malohlavý: Proč a jaké je jeho tajemství?
Jsem závislý? Za jak dlouho přejde moje fixace na SCP Foundation?