Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
2
/
5
Prohlédnout znovu
Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
Izometrický pohled je dost využíván při akčních ale i naopak příběhových adventurách
|
archiv autora, Wikipedia
Pohled z vrchu je nejčastěji používán pro tradiční japonské RPG ale i akční hry
|
archiv autora, Wikipedia
Nejjednodušší na naučení a na procvičení práce s pixely je stará dobrá grafika z platformy Nintendo GameBoy
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Tygří kotě nesedí v koutě! Roztomilé mládě porazilo nepřízeň osudu a řádí ve výběhu
Hrozně se mi líbí jeden kluk, ale nelíbí se mi, jak se chová
Vyzkoušeli jsme: LEGO Dreamzzz Cooper a jeho robotický dinosaurus C-rex
Vadí mi, že máma dává moje fotky na Instagram a Facebook
Sardinky pro skunky: Proč zoolog nesmí být rozmazlený?
Vousatá dvojčata s knírem: Mají se k světu, kde je uvidíte?