Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
2
/
5
Prohlédnout znovu
Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
Izometrický pohled je dost využíván při akčních ale i naopak příběhových adventurách
|
archiv autora, Wikipedia
Pohled z vrchu je nejčastěji používán pro tradiční japonské RPG ale i akční hry
|
archiv autora, Wikipedia
Nejjednodušší na naučení a na procvičení práce s pixely je stará dobrá grafika z platformy Nintendo GameBoy
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Novinka v liberecké zoo: Ještěři, co se málo vidí!
Čím jsem starší, tím mám větší strach, co bude...
Vzhůru do národních geoparků Barrandien a Železné hory: Není to nuda!
Superhrdinové CZ: Takhle umí Češi kreslit komiksy!
Je mi 13 a není mi příjemné, když mě táta lechtá... co mám dělat?
Vzniká nová megastavba: Velká vlnová elektrárna přímo v Evropě!