Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
Mohlo by vás zajímat
3
/
5
Prohlédnout znovu
Jak dělat pixel art 3: Kamera a styly
Izometrický pohled je dost využíván při akčních ale i naopak příběhových adventurách
|
archiv autora, Wikipedia
Pohled z vrchu je nejčastěji používán pro tradiční japonské RPG ale i akční hry
|
archiv autora, Wikipedia
Nejjednodušší na naučení a na procvičení práce s pixely je stará dobrá grafika z platformy Nintendo GameBoy
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Hry, které používají pohled z boku jsou nejlepší na akční platformovky či metroidvainie
|
archiv autora, Wikipedia
Vzhůru do národních geoparků: Co tam můžete zažít?
Proč musím chodit do školy? Nevidím v tom žádný smysl!
Roztomilé mládě mravenečníka poprvé u fotografa: V které zoo ho uvidíte?
Jsem tlustý a nešťastný, vadí mi to. Když zhubnu, zase přiberu
Revoluce v nákladní dopravě? Na nebi! Nové vzducholodě se už rodí
Záhada papoušků odhalena: Jak vědci našli nečekaný klíč k záchraně ptačího druhu